Assistant Category Manager / Administratief Medewerker

Functie

Als Belgische leverancier van accessoires en snacks voor huisdieren hechten we bij Employer Pet veel belang aan de unieke band tussen elk beestje en elk baasje. Daarom is het al meer dan jaar onze missie om huisdieren en hun baasjes dichter bij elkaar te brengen en hun leven samen zo aangenaam mogelijk te maken. Met ons assortiment van accessoires en snacks bieden we onze klanten in meer dan landen alles aan voor een complete dierenwinkel of -afdeling. Om te blijven boeien en tegemoet te komen aan de nieuwe noden van vandaag, wordt het aanbod maandelijks vernieuwd.

Dankzij onze partners en de inzet van onze medewerkers groeit onze onderneming sterk. Wil jij ook je schouders zetten onder een groeiende onderneming? Solliciteer dan vandaag nog!

Assistant Category Manager / Administratief Medewerker


Onze Category Managers zijn steeds op zoek naar producten van de beste prijs-kwaliteit om het leven van beestjes en hun baasjes nog leuker te maken. Als Assistant Category Manager ben jij de onmisbare schakel die onze Category Manager ondersteunt, zodat deze zich nog beter kan focussen op zijn / haar werk. In de eerste plaats verzorg je verschillende administratieve taken, zoals het verzamelen van gegevens over artikelen en condities in de applicaties. Je bent ook samen met de Category Manager het aanspreekpunt voor leveranciers en interne stakeholders.


Jouw takenpakket


› Je verzamelt zorgvuldig gegevens van artikelen in het systeem.
› Je ondersteunt de Category Manager administratief bij het beheren van zijn assortiment.
› Je bent het aanspreekpunt voor de stakeholders en informeert hen snel en correct. Zo kan de Category Manager zich meer focussen op zijn eigen rol.

Jouw profiel

Jouw profiel


› Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma. Administratieve ervaring in een inkoopfunctie of Category Management-functie is een plus.
› Je valt op door je positieve houding en vastberadenheid. Je werkt proactief, durft een kritische houding aan te nemen en bent efficiënt.
› Je bent een organisatietalent en blinkt uit in multitasken. Je werkt vlot in een team maar kunt zeker ook je eigen opdrachten plannen, prioriteiten sen en afspraken maken. Dat is belangrijk, want veel taken moeten tegen een bepaalde deadline afgehandeld worden.
› Je communiceert duidelijk, correct en constructief naar alle betrokkenen.
› Je werkt graag met cijfers en zorgt ervoor dat deze steeds correct en nauwkeurig ingegeven worden.
› Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Engels.

De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorsen De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...) De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, s van de leveranciers, ...) Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...) Aanbod

Ons aanbod


Bij Employer Pet kan je rekenen op


› Een veelzijdige job van onbepaalde duur in een groeiend internationaal bedrijf en een leuke, stabiele sector.
› Mogelijkheid tot thuiswerk en een flexibel uurrooster dankzij glijdende werktijden.
› Een mooi spaarpotje op je oude dag dankzij je groepsverzekering, hersen zonder zorgen met je DKV-hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques om elke dag een lekkere maaltijd op tafel te toveren (of af te halen 😉)
en ecocheques. Leuk voor het milieu en voor je portemonnee.
› Heb je zelf een (of meerdere) huisdier(en)? Spulletjes nodig om je trouwe vriend te verwennen?
Bij Employer zit je aan de bron.
› We verwennen onze medewerkers graag op tijd en stond met traktaties. Denk aan vers fruit op de werkvloer en regelmatig een bezoekje van een foodtruck.
› Een aangename en dynamische werkomgeving in een vlot bereikbare omgeving in de Kempen, op een boogscheut van de E.
› vrij te kiezen verlofdagen en bijkomend ADV-dagen (u/w).
› Een aangename, informele werksfeer en open bedrijfscultuur.
› Je collega’s nemen je graag mee op sleeptouw tijdens de jaarlijkse teambuilding.

 


Assistant Category Manager / Administratief Medewerker
2024-04-19 - 2024-06-09

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: OLEN
Lammerdries-Winkelstraat 25
Land: België
Postal Code: 2250
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share